Привіт Всім! Нарешті я наважлась на створення блогу. Мабуть, саме цього прагнуло так довго моє натхнення, бо часто створюєш щось, і дуже хочеться розповісти про сам процес, передати емоції та відчуття, які тебе переповнюють. Бо готова робота - то лише частина історії, багато важливого залишається за кадром...Але треба ж все по-порядку))Тож розповім вам трішки про себе для початку.
Мене звуть Вікторія, мені 29. Як і більшість скрап-майстринь, скрапбукінгом зацікавилась в дикретній відпустці, коли з'явилась ідея створення альбому для донечки. Пам'ятаю як занурилась в цей ніжно-зефірний світ з рожевими барвами...Барвисті метелики звідти часто мене досі супроводжують у створенні робіт і завжди додають трішечки магії...
Сьогодні покажу вам одну з моїх останніх робіт - ніжний блокнотик розміру А5 виконаний з нуля в переплеті. Кожна з 120 сторіночок зістарена вручну запашним чаєм, а ранкова кава у вигляді акцентів на папері додає пікантності. Блок містить цікаві розділювачі із гербарієм який я ретельно підбирала. Обкладинка обтягнута тканиною та декорована в еко-стилі. Крафт-папір ідеально поєднується з натуральним кружевом,


а тонкий аромат кориці та гвоздики не залишить байдужим! Увесь той час вдихаючи пахощі прянощів, я поверталася в дитинство, де все навколо таке затишне і зіткане із мрій: тут і смачні бабусині рогалики з ябуками та корицею і теплі руки від солодкого какао...Записничок я створювала з надією поєднати всі свої записи в одному місці, тож тут житимуть кулінарні рецепти та потрібні нотатки, хороші думки та ідеї бо ж такі палкі аромати надихають на творчість!
Беру участь в СП від ScrapRelax "Домашній затишок"

Коментарі

  1. Очень интересная и красивая книга получилась у Вас! И поздравляю с "открытием" блога :)

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже затишно! Запрошую в гості! http://radugah.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. Вікторія, вітаю в блогосфері) Я сьогодні прилаштовувала таку ж гілочку незабудок на роботі. Люблю ту колекцію)))))

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Заявка в ДК ScrapRELAX